STYLE PLUS s.r.o. Moravská 1259, 570 01 Litomyšl
Trustpilot Logo
4.5 ster: Uitstekend

Uitstekend

Mooi op tijd.

Mooi op tijd.

klant 9 uur geleden
5 stars
Grohe Grohterm douchekraan en badkraan.

Mijn Grohe Grohterm douchekraan en badkraan binnen 4 dgn thuis bezorgd gekregen. De beide dozen in een imposante hoeveelheid bubbeltjes plastic gewikkeld. Gezien de afgelegde weg van het pakket geen overbodige luxe. Kranen gemonteerd, helemaal blij en heel veel euro's bespaard als ik de prijzen vergelijk met bouwmarkten en andere aanbieders.

Dick 23 uur geleden
5 stars
Grohe - superproduct van een superleverancier

Goed product, goede prijs en snelle levering!

Frank van der Heijden 23 uur geleden
5 stars

Betalen

Wij streven naar de beste service en uw tevredenheid stellen wij zeer op prijs. U kunt zeker ervan zijn dat bij ons betaalt u altijd veilig zonder zorgen te hoeven maken! Maak een bestelling en kies van volgende betrouwbaare betaalmogelijkheden.

 

Betaalmogelijkheden

Bij ons kunt u betalen via alle bekende betaalmethoden zoals iDeal, Credicard, uw internetbankering of via rembours. De gewenste betaaloptie kiest u tijdens het bestelproces.

 

iDEAL

Met iDEAL kunt u eenvoudig uw aankoop betalen door middel van internetbankieren via uw eigen bank. iDEAL is eenvoudig en veilig, u rekent snel en gemakkelijk af in uw eigen vertrouwde internetbetaalomgeving. De betaling wordt door ons direct ontvangen, waardoor uw bestelling sneller wordt verwerkt. Voor meer info ga naar https://www.ideal.nl/.

Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Creditcard

Wilt u liever met uw creditcard betalen? Wij accepteren de volgende creditcards:

  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro

Ook deze methode is gemakkelijk. Geef bij de afrekening uw creditcardnummer, vervaldatum van uwcreditcard en CID/CVC-code aan.

Wij willen u er zeker van maken, dat wij geen creditcard gegevens opslaan en dat uw informatie wordt via een beveiligde server versleuteld verzonden.

Bij een Creditcard transactie worden geen kostenberekend.

Overboeking

U moet het totaalbedrag voor de bestelde artikelen eerst zelf overmaken op onze rekening via uw eigen bank omgeving. Gebruik hiervoor de volgende bankgegevens: IBAN: NL38 INGB 0008 9892 96 en BIC: INGBNL2A. Vergeet niet als het betaalkenmerk uw ordernummer te vermelden, zo kunnen wij de betaling aan uw bestelling koppelen. Ons bankgegevens kunt u daarnaast vinden in de bevestigings-email die u ontvangt na het afronden van de bestelling. Wanneer u geen bevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Zodra is de betaling op onze bankrekening bijgeschreven, verwerken wij de bestelling zo snel mogelijk.

Rembours

Wij maken gebruik van een bezorgdienst die rembours mogelijk maakt. Bij rembours betaalt u rechtstreeks aan de chauffeur op het moment dat de bestelling bij u thuis wordt bezorgd. De levering kan ter plaatse alleen contant afgerekend worden.

Let op! Bij levering onder rembours betaalt u altijd 10 euro aan extra kosten naast de standaard verzendkosten.

Vragen

Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt of geweigerd is?

In geval dat het betalingsproces niet lukt, neem dan contact met onze klantenservice op.

Moet ik vóór de levering betalen?

De betaling moet inderdaad vooraf gedaan worden zodat de bestelling wordt verwerkt. Enkel bij rembours is het mogelijk om achteraf te betalen. 

Worden er extra kosten voor de betaalmogelijkheden berekend?

Wij reken geen extra kosten voor de betaalmogelijkheden exclusief rembours.

Worden er extra kosten voor de pinnen berekend?

Nee, hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Waar kan ik de kortingscode invoeren?

In de winkelwagen staat er een optie om de kortingscode in te voeren.

Mocht u nog een vraag hebben over de betaling of over een betaalwijze, aarzel dam niet om met onze klantenservice contact op te nemen via info@sanitino.nl.