Waarom zijn de prijzen zo laag in vergelijking met fysieke winkels?

Ons bedrijf behoort tot een van de grootste verkopers van sanitair op de markt. Door in grote volume aan te kopen rechtstreeks bij de fabrikanten en groothandels, kunnen wij ook jullie, onze klanten, zeer voordelige prijzen aanbieden. Bij ons staat een tevreden klant hoog in het vandeel en wij weten dat scherpe productprijzen zijn een belangrijke voorwaarde voor klanttevredenheid.

Zijn de producten origineel?

Alle producten die wij aanbieden zijn origineel, meestal direct bij de fabrikanten gekocht en van de hoogste kwaliteit.

Wat betekent een geautoriseerde verkoper?

De term geautoriseerde verkoper betekent, dat wij een directe verkoper van het merk zijn. Dan kunt u zeker zijn, dat de producten origineel zijn en dat ze rechtstreeks van de fabricant worden geleverd. Op dit moment zijn we een direct verkoper van de A-merken Grohe en Kludi.

Onder welke voorwaarden kunnen goederen worden geretourneerd?

Iedere consument heeft wettelijke recht om zonder boete en zonder opgave van redenen het contract te herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van goederen. Meer informatie over de procedure kunt u terugvinden in onze algemene voorwaarden.

Wat zijn de bezorgkosten?

De verzendkosten zijn per product verschillend. Afhankelijk van het gewicht, de aantallen en de grootte van het pakket wordt uw bestelling via een leveringsbedrijf of met een vrachtwagen geleverd.
Voor alle pakketten bereiken wij € 4,90.

Indien u uw bestelling onder rembours laat versturen worden er € 10 extra in rekening gebracht.

Bij een orderwaarde vanaf €150,- zijn de verzendkosten binnen Nederland gratis.

Welk leveringsbedrijf zal me mijn bestelling bezorgen?

Ook hier zijn verschillende productgroepen van toepassing. Kleine pakketten worden door GLS en UPS verstuurd. Grote en zware producten worden verzonden met een extern transportbedrijf Dachser. Alle vervoerders zijn gecertificieerd en betrouwbaar.

Kan ik zelf aangeven wanneer de bestelling geleverd moet worden?

U kunt natuurlijk aangeven wanneer u de bestelling geleverd wilt hebben in het veld ‘opmerkingen’. Wij proberen dit aan de vervoerdienst door te geven, echter houd hierbij rekening dat er altijd iets mis kan gaan.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik tijdens levering niet thuis ben?

Bent u niet thuis op het moment van bezorgen? Dan probeert de bezorger uw bestelling bij de buren af te leveren. Lukt dit niet, dan komt de bezorger de volgende bezorgdag nog een keer bij u langs.

Bent u niet tevreden over een product of de dienstverlening?

Uiteraard maken wij onbewust foutjes, maar daar zouden wij graag geïnformeerd over worden, zodat wij ons best kunnen doen om deze fouten te voorkomen en de klacht naar ieders tevredenheid proberen op te lossen. Wij streven naar de beste service en klanttevredenheid en uw mening stellen wij zeer op prijs! Daarom vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail naar info@sanitino.nl aan de afdeling klantenservice door te geven. Wij zullen uw klacht binnen 3 dagen na ontvangst inhoudelijk beantwoorden. Is de klacht niet naar uw wens opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Europese online geschillenplatform (ODR)

omhoog