Ga naar de hoofdinhoud

Advies bij bestellen

Hoe kan ik een product bestellen?

Online bestellen kan bij sanitino.nl 24 uur per dag en 7 dagen per week. Het bestellen in onze webwinkel is heel eenvoudig! U moet alleen door een paar stappen te doorlopen.

  1. Allereerste moet u producten, waar u op zoek bent, selecteren. In de linkekolom van onze homepagina kunt u kiezen volgens verschillende categorieën of u kunt gebruik maken van direct zoeken. Dan voegt u het gekozen product/en toe aan uw winkelwagen. U kunt dan nog even verder winkelen of gaan verder met afrekenen.
  2. Ga naar uw winkelwagen en controleer uw bestelling. In deze stap kunt u nog een kortingscode invullen. Als alles klopt, ga door met het bestellen door op de knop “Bestellen” te klikken”.
  3. Kies vervolgens uw bezorgmethode en betaalmethode. U kunt kiezen of dat u uw bestelling thuis wil laten bezorgen of u kunt het zelf ophalen op door u gekozen UPS accespoint. De verzendkosten staan erbij vermeld. Bij betaling kunt u uit volgende betaalmethodes kiezen- iDEAL, MasterCard, VISA, bankoverboeking, Paypal of Rembours.
  4. In deze stap dient u uw persoonlijke gegevens en adres in te vullen. Deze gegevens hebben wij nodig voor de verwerking van uw bestelling en zullen niet voor andere doeleinden worden gebruikt. Controleer nog eens uw bestelling en vergeet niet akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en privacy policy! Als alles klopt, klik op de knop “Bestelling afronden”.

Bestellen als gast of via eigen account?

De bestelling kunt u plaatsen als gast of via een account. Als u eigen account heeft, heeft u onderstaande voordelen:

  • U kunt uw vorige bestellingen bekijken
  • U kunt verlanglijstje aanmaken
  • De gegevens moet u alleen maar één keer in te vullen bij registratie

Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling geplaatst is?

Nadat uw bestelling is geplaatst, ontvangt u per mail de bevestiging, zodat u weet dat de bestelling door ons in behandeling wordt genomen. Wanneer u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, neemt u a.u.b. direct contact met ons op zodat wij de bevesitigingsmail zo snel mogelijk naar u kunnen opsturen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het is mogelijk uw bestelling te wijzigen. Neem austublieft z.s.m contact met ons op via info@sanitino.nl en vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Bestellingen die al verwerkt zijn, kunnen niet meer worden gewijzigd. U heeft natuurlijk recht om het pakket bij ontvagst weigeren en retour sturen. De kosten voor het retourneren van uw bestelling zijn voor uw eigen rekening.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt ook uw bestelling uiteraard kosteloos annuleren tot het moment dat de bestelling verzonden is. Graag ontvangen wij uw verzoek tot annulering per mail aan info@sanitino.nl onder vermelding van uw bestelnummer, zodat wij dit schriftelijk in bezit hebben. Hierdoor komt uw betalingsverplichting te vervallen. Bestellingen die al verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd. U heeft natuurlijk recht om het pakket bij ontvagst te weigeren en retour te sturen. De kosten voor het retourneren van uw bestelling zijn voor uw eigen rekening.

Zodra de bestelling is verwerkt en verstuurd, ontvangt u per mail de bijbehorende factuur. Dit geldt tevens als het garantiebewijs. Bewaar het dus voorzichtig voor mogelijke garantiebehandeling.

Wanneer u geen factuur heeft ontvangen, neemt u a.u.b. direct contact op met ons zodat wij de factuur kunnen zo snel mogelijk naar u opsturen.

naar boven