Ga naar de hoofdinhoud

Bezorgen en betalen

Bezorgen

Hieronder vindt u alle informatie over het bezorgen en de levertijden. 

Levertijden

Eenmaal besteld, wilt u natuurlijk zo snel mogelijk genieten van uw aankoop. De voorradige producten, die vóór 12:00 uur besteld worden, behalve op zondag en zaterdag, zullen nog dezelfde dag verstuurd worden en u ontvangt deze doorgaans over 3 werkdagen. Hoe weet u eigenlijk of het product op voorraad is? Bij elk product staat aangegeven wat de verwachte levertijd is. Deze informatie proberen wij voor onze klanten continu bij te werken. Let echter wel, de levertijden kunnen soms afwijken omdat wij afhankelijk van derden zijn. De verwachte levertijden zijn daarom slechts indicaties waarin het doorgaans na te komen is.

De bezorgtermijn hangt tevens af van de gekozen bezorgdienst:

  • UPS: 2 - 3 werkdagen
  • GLS: 3 - 5 werkdagen
  • DHL: 3 - 5 werkdagen
  • Dachser: 3 - 5 werkdagen
  • GEIS: 3 - 4 werkdagen

Zodra uw bestelling verstuurd is, krijgt u een e-mail met daarin een Track & Trace code om uw bestelling te kunnen volgen. De leveringstijd wordt berekend vanaf de eerstvolgende werkdag na de verzending.

Pasop: Ga geen derden invoeren alvorens u de producten heeft ontvangen en gecontroleerd want als u de derden invoert voordat u het product geleverd heeft dan komt dat risico voor u. 

Verzendkosten

De verzendkosten verschillen per product. De bestelling zal middels een bezorgdienst of op een pallet geleverd worden afhankelijk van het gewicht, het aantal en de grootte van de pakketten. Wij passen de verzendkosten altijd aan, zodat de aankoop bij ons zo voordelig mogelijk voor u is.

De verzendkosten zijn bij benadering voor:

  • pakket     € 0 - 50
  • pallet       € 0 - 150

Bij betalen bij levering (rembours) worden er altijd extra kosten van € 3,50 in rekening gebracht.

De wijze van transport kunt u kiezen in de eerste stap van de winkelwagen, waar tevens de uiteindelijke prijs wordt weergegeven.

Schade

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de bestelling netjes en verzorgd bij u geraakt. Moest er tijdens de verzending toch iets fout gaan en u heeft onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Wij verzoeken u vriendelijk om bij ontvangst de producten zorgvuldig te bekijken het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken, graag per e-mail met foto’s how de levering is aangekomen. Aan de hand hiervan kunnen wij makkelijker uitzoeken waar het misgelopen is.

Vervoerders

Wij zorgen er voor dat alle bestellingen door erkende en betrouwbare vervoerders bezorgd worden.

Pakketten worden afhankelijk van uw keuze door GLS, DHL of UPS verstuurd.

Als klant voor betalen bij de levering kiest, zullen kleine pakketten via UPS afgeleverd worden.

Grote en zware producten worden middels een extern transportbedrijf Dachser of GEIS verzonden.

 

Betalen

Bij Sanitino hebt u altijd keuze uit verschillende betrouwbare betalingsmethodes, zoals iDeal of Paypal. Bij ons betaalt u altijd veilig! 

iDEAL

Transacties met iDEAL zijn vertrouwd, veilig, gemakkelijk en snel. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank; u kunt kiezen uit ABN Amro, ASN, bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, Revolut, SNS, Triodos, Van Lanschot Bankiers.

De betaling wordt direct verwerkt en de bestelling wordt door ons direct na de ontvangst van de betaling in behandeling genomen. Hier worden geen extra transactiekosten berekend.

PayPal

Transacties met PayPal zijn veilig en snel. U kunt de bestelling eenvoudig afrekenen door middel van een email en uw wachtwoord te bevestigen op PayPal's beveiligde omgeving. De betaling wordt direct verwerkt en de bestelling wordt door ons direct in behandeling genomen.

Creditcard

Wilt u met uw creditcard betalen? Wij accepteren de volgende creditcards:

  • Mastercard
  • Visa

Deze betaalmethode is vrij gemakkelijk. Geef bij de afrekening uw creditcardnummer, vervaldatum van uw creditcard en CID/CVC-code aan. Wij willen u er zeker van maken, dat wij geen creditcard gegevens opslaan en dat uw informatie wordt via een beveiligde server versleuteld verzonden.

Bij een Creditcard transactie worden geen kosten berekend.

Apple Pay

Online betalen met Apple Pay is in principe hetzelfde als online betalen met een kaart. Het voordeel is dat de gebruiker, in tegenstelling tot reguliere kaartbetalingen online, bij Apple Pay het kaartnummer en andere gegevens niet hoeft op te schrijven. U kunt betalen met uw iPhone, Apple Watch, iPad of Mac.

Google Pay

Google Pay is een dienst waarmee u gemakkelijk via mobiel of online op internet kunt betalen. Met Google Pay kunt u in e-shop betalen en hoeft u helemaal geen betaalgegevens in te voeren. Uw bank moet de dienst ook ondersteunen om deze te kunnen gebruiken. Om online in e-shops te kunnen betalen, moet u uw kaart hebben opgeslagen in uw Google-account of in Chrome-browser.

Overboeking

U moet het totaalbedrag voor de bestelde artikelen eerst zelf overmaken op onze rekening via uw eigen bank omgeving. Gebruik hiervoor de volgende bankgegevens: IBAN: NL65CITI2032322609 en BIC: CITINL2X. Vergeet niet als het betaalkenmerk uw ordernummer te vermelden, zo kunnen wij de betaling aan uw bestelling koppelen. Ons bankgegevens kunt u daarnaast vinden in de bevestigings-email die u ontvangt na het afronden van de bestelling. 

Zodra de betaling op onze bankrekening is bijgeschreven, wordt uw bestelling zo snel mogelijk verwerkt.

Rembours (betalen bij levering)

Bij rembours betaalt u rechtstreeks aan de chauffeur op het moment van aflevering. Let op, de levering kan ter plaatse alleen contant betaald worden. Om onder rembours te kunnen betalen, moet u voor UPS in het bestelproces kiezen. Voor rembours rekenen wij extra transactiekosten van 3,50 eur. 

 

Vragen

Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt of geweigerd is?

In geval dat het betalingsproces niet lukt, neem dan a.u.b. contact met onze klantenservice op.

Worden er extra kosten voor de betaalmogelijkheden berekend?

Wij reken geen extra kosten voor de betaalmogelijkheden behalve de zo genaamde rembours.

Ontvang ik een track&trace code?

Uiteraard, zodra de bestelling naar de bezorgdienst overhandigd is, krijgt u van ons een e-mail met een track&trace code.

Wat doet de vervoerder als ik niet thuis ben bij bezorging?

Bent u niet thuis op het moment van bezorgen? Dan probeert de bezorger uw bestelling bij de buren af te leveren. Lukt dit niet, dan komt de bezorger de volgende bezorgdag nog een keer bij u langs.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Neen, dat is helaas niet mogelijk. Wij runnen enkel een webwinkel.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Verzendingen naar andere landen dienen aangevraagd te worden. 

Bezorgen jullie in België?

Voor leveringen naar België kunt u de bestelling best via sanitino.be plaatsen.

 

Mocht het hierna nog steeds niet alles duidelijk, aarzel dan niet om met onze klantenservice contact op te nemen op info@sanitino.nl

naar boven