STYLE PLUS s.r.o. Moravská 1259, 570 01 Litomyšl
Trustpilot Logo
4.5 ster: Uitstekend

Uitstekend

Goede prijs en snelle levering.

Goede prijs en snelle levering.

Jan 20 uur geleden
4 stars
Scherpe prijs. Geleverd zoals verwacht.

Zoals het hoort bij bestellingen via internet, goede communicatie en leveren zoals is overeengekomen.

Peter B 2 dagen geleden
5 stars
Grohe keukenkraan

Enkele dagen in gebruik: voldoet aan verwachting. Eenvoudige montage, duidelijke handleiding. Uitloop blijkt van kunststof, maar is wel stevig en solide.

Willem K 3 dagen geleden
5 stars

Bezorgen

Wij vinden het heel belangrijk, dat u met ons diensten tevreden bent. Daarom zorgen wij er voor, dat uw bestelling zo spoedig mogelijk wordt geleverd.

Leveringstijden

Alle bestellingen geplaatst voor 12:00 uur op werkdagen worden op dezelfde dag behandeld en verzonden. U zult de bestelling binnen 4 tot 5 werkdagen ontvangen.

Over de verzending wordt u door een bevestigings-e-mail op de hoogte gebracht.Let wel: De levertijde kunnen soms afwijken van de verwachte levertijden omdat wij afhankelijk blijven van derden. Over de levertijden kunnen wij daarom geen garanties geven.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn per product verschillend. Afhankelijk van het gewicht en de grootte van de zending wordt de bestelling via een leveringsbedrijf of met een vrachtwagen afgeleverd.

Voor alle pakketten bereiken wij € 4,90.

Bij een bestellingswaarde vanaf € 150,- zijn de verzendkosten binnen Nederland gratis.

Indien u uw bestelling onder rembours laat versturen worden er € 10 extra in rekening gebracht.

Verzendingen naar de Waddeneilanden of België dienen aangevraagd te worden.

Schade

Wij proberen de pakketten met alle zorg goed te verpakken en te versturen. Desondanks kan het altijd gebeuren dat er tijdens het vervoer beschadigingen onverhoopt optreden. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om bij ontvangst de producten zorgvuldig te bekijken en in geval van een schade dit zo snel mogelijk (het liefst binnen 48 uur) aan ons te melden, graag per e-mail met foto's ermee. Aan de hand hiervan kunnen wij uitzoeken waar het misgelopen is.

Soms kan er ook voorkomen dat alle bestelde producten wel op de pakbon staan, maar er ontbreekt een artikel bij de levering. Neem dan direct contact op met onze klantenservice, zodat wij het product alsnog kunnen opsturen.

Vervoerders

Wij zorgen er voor dat alle bestellingen door erkende en betrouwbare vervoerders bezorgd worden.

Kleine pakketten worden door GLS of UPS verstuurd.

Grote en zware producten worden verzonden met een extern transportbedrijf Dachser.

Wanneer u niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, neem dan een chauffeur de bestelling weer mee terug en neemt hij/zij contact met u op om een nieuwe afspraak in te plannen. Bent u bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde GLS Pakketsop/UPS Access Point. Daar kunt u uw zending zelf ophalen. Dit alles zonder extra kosten. Bij bestellingen bezorgd door Dachser worden in totaal 2 afleverpogingen gedaan.

 

Mocht het hierna nog steeds niet alles duidelijk, aarzel niet om contact met ons op te nemen.