SANITINO s.r.o. Moravská 1259, 570 01 Litomyšl
Trustpilot Logo
4.5 ster: Uitstekend

Uitstekend

Had to return some items from the order…

Had to return some items from the order and the process was very easy

BDaniel 15 uur geleden
5 stars
website is easy to navigate

website is easy to navigate. well packed. Had an issue with missing info on address and they solved with the carrier

BDaniel 15 uur geleden
5 stars
Zeer tevreden

Goed product. Keurig verpakt en netjes op tijd.

B Graaf de 16 uur geleden
5 stars

Bezorgen

Wij vinden het heel belangrijk dat u met ons diensten tevreden bent. Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo spoedig mogelijk wordt geleverd.

Leveringstijden

Alle bestellingen geplaatst voor 12:00 uur op werkdagen worden op dezelfde dag behandeld en verzonden.

De leveringstermijn hangt af van de gekozen bezorgdienst.

De levertijden zijn doorgaans:

UPS: 2 - 3 werkdagen

GLS: 3 - 5 werkdagen

Dachser: 4 - 5 werkdagen

Over de verzending wordt u door een bevestigings-e-mail op de hoogte gebracht. .

Let wel: De levertijden kunnen soms afwijken van de verwachte levertijden omdat wij afhankelijk blijven van derden. Over de levertijden kunnen wij daarom geen garanties geven.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn per product verschillend. Afhankelijk van het gewicht, de aantallen en de grootte van het pakket wordt de bestelling via een leveringsbedrijf of met een vrachtwagen geleverd.

Verzendkosten worden berekend volgens de gekozen bezorgdienst en desbetreffende leveringstermijn.

Voor levering via UPS bereiken wij € 7,90. De verzendkosten zijn altijd bijgerekend.

Voor levering via GLS bereiken wij € 4,90. Voor levering via GLS bereiken wij € 4,90. Bij een bestelwaarde vanaf € 100 zijn de verzendkosten via GLS binnen Nederland gratis.

Bij betalen bij levering worden er geen extra kosten aangerekend.

Verzendingen naar andere landen dienen aangevraagd te worden.

Schade

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de bestelling netjes en verzorgd bij u geraakt. Moest er tijdens de verzending toch iets fout gaan en u heeft onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Wij verzoeken u hiermee vriendelijk om bij ontvangst de producten zorgvuldig te bekijken en in geval van een schade dit direct binnen 48 uur aan ons te melden, graag per e-mail met foto´s hoe de levering is aangekomen. Aan de hand hiervan kunnen wij uitzoeken waar het misgelopen is. Na het verstrijken van deze termijn kunnen wij geen meldingen van schade meer aanvaarden.

Soms kan er ook voorkomen dat alle bestelde producten wel op de pakbon staan, maar er ontbreekt een artikel bij de levering. Neem dan direct contact op met onze klantenservice, zodat wij het product alsnog kunnen opsturen.

Vervoerders

Wij zorgen er voor dat alle bestellingen door erkende en betrouwbare vervoerders bezorgd worden.

Kleine pakketten worden door GLS of UPS verstuurd.

Als klant voor betalen bij de levering kiest, zullen kleine pakketten via UPS afgeleverd worden.

Grote en zware producten worden met een extern transportbedrijf Dachser verzonden.



Mocht het hierna nog steeds niet alles duidelijk, neem dan contact met ons op.