STYLE PLUS s.r.o. Moravská 1259, 570 01 Litomyšl
Trustpilot Logo
4.5 ster: Uitstekend

Uitstekend

prima prijs en snelle levering

prima prijs en snelle levering

Jan Verspeek 21 uur geleden
5 stars
Super service

Super service. Wij hadden een verkeerd model besteld. Werd keurig opgelost.Levering is snel.

Georgette 2 dagen geleden
5 stars
Prima service pakket netjes op…

Prima service pakket netjes op afgesproken dag geleverd en zat goed verpakt!

Ronald van der Horst 2 dagen geleden
4 stars

Bezorgen

Wij vinden het heel belangrijk, dat u met ons diensten tevreden bent. Daarom zorgen wij er voor, dat uw bestelling zo spoedig mogelijk wordt geleverd.

Leveringstijden

Wij doen ons best om u eerlijk te informeren over de verwachte leveringstijd. Op elke productpagina en in het product-overzicht staat altijd aangegeven wat de verwachte levertijd is. Soms kan de verwachte levertijd langer worden, in dit geval gaan wij u daar uiteraard zo spoed mogelijk over informeren.

Alle bestellingen geplaatst voor 12:00 uur op werkdagen worden op dezelfde dag behandeld en verzonden. U zou de bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen moeten ontvangen.

Over de verzending wordt u geïnformeerd door een bevestigings-e-mail met tracking informatie, zo kan u de bestelling netjes zelf volgen.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn per product verschillend. Afhankelijk van het gewicht en de grootte van de zending wordt de bestelling via een leveringsbedrijf of met een vrachtwagen afgeleverd.

Voor alle pakketten bereiken wij € 4,90.

Bij een bestellingswaarde vanaf € 150,- zijn de verzendkosten binnen Nederland gratis.

Indien u uw bestelling onder rembours laat versturen worden er € 5,90 extra in rekening gebracht.

Verzendingen naar de Waddeneilanden of België dienen aangevraagd te worden.

Schade

Wij proberen de pakketten met alle zorg goed te verpakken en te versturen. Desondanks kan het altijd gebeuren dat er tijdens het vervoer beschadigingen onverhoopt optreden. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om bij ontvangst de producten zorgvuldig te bekijken en in geval van een schade dit direct binnen 48 uur aan ons te melden, graag per e-mail met foto´s ermee, zodat wij kunnen zo snel mogelijk aan een oplossing werken.

Soms kan er ook voorkomen dat alle bestelde producten wel op de pakbon staan, maar er ontbreekt een artikel bij de levering. Neem dan direct contact op met onze klantenservice, zodat wij het product alsnog kunnen opsturen.

Vervoerders

Wij zorgen er voor dat alle bestellingen door erkende en betrouwbare vervoerders bezorgd worden.

Kleine pakketten worden door UPS verstuurd. 

Grote en zware producten worden verzonden met een extern transportbedrijf Dachser.

 

Mocht het hierna nog steeds niet alles duidelijk, aarzel niet om contact met ons op te nemen.