Ga naar de hoofdinhoud

Bezorgen en betalen

Bezorgen

Hieronder vindt u alle informatie over het bezorgen en de levertijden. 

Levertijden

Eenmaal besteld, wilt u natuurlijk zo snel mogelijk genieten van uw aankoop. De voorraadartikelen die vóór 12:00 uur besteld worden, behalve op zondag en zaterdag, zullen nog dezelfde dag verstuurd worden en u ontvangt deze doorgaans over 3 werkdagen. Hoe weet u eigenlijk of het product op voorraad is? Bij elk product staat aangegeven wat de verwachte levertijd is. Deze informatie proberen wij voor onze klanten continu bij te werken. Let echter wel, de levertijden kunnen soms afwijken omdat wij afhankelijk van derden zijn. De verwachte levertijden zijn daarom slechts indicaties waarin het doorgaans na te komen is.

De bezorgtermijn hangt tevens af van de gekozen bezorgdienst:

  • UPS: 2 - 3 werkdagen
  • GLS: 3 - 5 werkdagen
  • DHL: 2 - 4 werkdagen
  • Dachser: 4 - 5 werkdagen

Zodra uw bestelling verstuurd is, krijgt u een e-mail met daarin een Track & Trace code om uw bestelling te kunnen volgen.

Pasop: Ga geen derden invoeren alvorens u de producten heeft ontvangen en gecontroleerd want als u de derden invoert voordat u het product geleverd heeft dan komt dat risico voor u. 

Verzendkosten

  • UPS              € 7,90        bezorgkosten voor UPS worden altijd in rekening gebracht
  • GLS              € 4,90        vanaf € 150 gratis bezorging
  • DHL              € 4,90        vanaf € 150 gratis bezorging
  • Dachser        € 4,90        vanaf € 150 gratis bezorging
  • Rembours     € 10           bij betalen bij levering worden er altijd extra kosten van € 10 in rekening gebracht

Schade

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de bestelling netjes en verzorgd bij u geraakt. Moest er tijdens de verzending toch iets fout gaan en u heeft onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Wij verzoeken u hiermee vriendelijk om bij ontvangst de producten zorgvuldig te bekijken en in geval van een schade dit direct binnen 48 uur aan ons te melden, graag per e-mail met foto´s hoe de levering is aangekomen. Aan de hand hiervan kunnen wij uitzoeken waar het misgelopen is. Na het verstrijken van deze termijn kunnen wij geen meldingen van schade meer aanvaarden.

Vervoerders

Wij zorgen er voor dat alle bestellingen door erkende en betrouwbare vervoerders bezorgd worden.

Kleine pakketten worden afhankelijk van uw keuze door GLS, DHL of UPS verstuurd.

Als klant voor betalen bij de levering kiest, zullen kleine pakketten via UPS afgeleverd worden.

Grote en zware producten worden middels een extern transportbedrijf Dachser verzonden.

 

Betalen

Bij Sanitino hebt u altijd keuze uit verschillende betrouwbare betalingsmethodes, zoals iDeal of Paypal. Bij ons betaalt u altijd veilig! 

PayPal

Transacties met PayPal zijn veilig en snel. U kunt de bestelling eenvoudig afrekenen door middel van een email en uw wachtwoord te bevestigen op PayPal's beveiligde omgeving. De betaling wordt direct verwerkt en de bestelling wordt door ons direct in behandeling genomen.

Creditcard

Wilt u met uw creditcard betalen? Wij accepteren de volgende creditcards:

  • Mastercard
  • Visa

Deze betaalmethode is vrij gemakkelijk. Geef bij de afrekening uw creditcardnummer, vervaldatum van uw creditcard en CID/CVC-code aan. Wij willen u er zeker van maken, dat wij geen creditcard gegevens opslaan en dat uw informatie wordt via een beveiligde server versleuteld verzonden.

Bij een Creditcard transactie worden geen kostenberekend.

Overboeking

U moet het totaalbedrag voor de bestelde artikelen eerst zelf overmaken op onze rekening via uw eigen bank omgeving. Gebruik hiervoor de volgende bankgegevens: IBAN: NL38 INGB 0008 9892 96 en BIC: INGBNL2A. Vergeet niet als het betaalkenmerk uw ordernummer te vermelden, zo kunnen wij de betaling aan uw bestelling koppelen. Ons bankgegevens kunt u daarnaast vinden in de bevestigings-email die u ontvangt na het afronden van de bestelling. 

Zodra de betaling op onze bankrekening is bijgeschreven, wordt uw bestelling zo snel mogelijk verwerkt.

Rembours (betalen bij levering)

Bij rembours betaalt u rechtstreeks aan de chauffeur op het moment van aflevering. Let op, de levering kan ter plaatse alleen contant betaald worden. Om onder rembours te kunnen betalen, moet u voor UPS in het bestelproces kiezen. Voor rembours rekenen wij extra administratiekosten van 10 eur. 

 

Vragen

Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt of geweigerd is?

In geval dat het betalingsproces niet lukt, neem dan a.u.b. contact met onze klantenservice op.

Worden er extra kosten voor de betaalmogelijkheden berekend?

Wij reken geen extra kosten voor de betaalmogelijkheden behalve de zo genaamde rembours.

Ontvang ik een track&trace code?

Uiteraard, zodra de bestelling naar de bezorgdienst overhandigd is, krijgt u van ons een e-mail met een track&trace code.

Wat doet de vervoerder als ik niet thuis ben bij bezorging?

Bent u niet thuis op het moment van bezorgen? Dan probeert de bezorger uw bestelling bij de buren af te leveren. Lukt dit niet, dan komt de bezorger de volgende bezorgdag nog een keer bij u langs.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Neen, dat is helaas niet mogelijk. Wij runnen enkel een webwinkel.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Verzendingen naar andere landen dienen aangevraagd te worden. 

Bezorgen jullie in België?

Voor leveringen naar België kunt u de bestelling best via sanitino.be plaatsen.

 

Mocht het hierna nog steeds niet alles duidelijk, aarzel dan niet om met onze klantenservice contact op te nemen op info@sanitino.nl

Naar beneden